Sepakbola

Andik Vermansah belum pikirkan masa depannya di Selangor

4.3K
DILIHAT
/
0
SHARE
/
15:52
05 JUL 2017
Reporter
Andika Pratama
Sumber
Goal.com

Rimanews - Andik Vermansah belum mau membicarakan soal masa depannya di Selangor FA. Winger asal Indonesia itu lebih memilih untuk fokus pada sisa pertandingan di Malaysia Super League musim ini.

Seperti diketahui, kontrak eks Persebaya 1927 itu akan berakhir pada musim ini. Andik mengaku menerima sejumlah tawaran dari klub lain, namun dirinya ingin tetap berkonsentrasi bersama Gergasi Merah.

"Fokus utama saya sekarang adalah fokus pada pertandingan selanjutnya, masih banyak pertandingan ke depan. Saya belum berpikir soal masa depan, tetapi saya masih setia bersama Selangor," kata Andik kepada Goal Malaysia.

"Jika ada tawaran untuk memperpanjang kontrak di sini, saya siap bertahan. Saya sudah menerima tawaran dari klub lain, namun hati saya masih tertambat di Selangor," ujarnya.

Andik baru membela Selangor pada putaran kedua MSL pasca mengalami cedera di AFF Cup 2016. Pesepakbola berusia 25 tahun ini baru saja membawa The Red Giants membantai T-Team akhir pekan kemarin.

Namun, ia gagal mengantarkan Selangor meraih kemenangan ketika ditahan imbang 1-1 melawan Terengganu FA pada laga lanjutan Grup D Piala Malaysia di Stadion Majlis Perbandaran Selayang, semalam.

Terbaru
Sepakbola